Przy herbacie: Wiosenne postanowienia

Nareszcie do naszych domów, mieszkań i pokoi dostaje się coraz więcej słońca, dzień jest dłuższy i wstępują w nas nowe siły. Nie wiem, jak jest u Was z energią życiową na wiosnę, ale zauważyłam, że mi łatwiej coś przedsięwziąć, wziąć się w garść i zacząć "coś robić". W tym kontekście powstał niniejszy blog - Filiżanka Piękna!

Skąd ja się tu wzięłam?

Chyba to dobry moment, żeby oficjalnie się przywitać ;) Odkąd pamiętam, zawsze chciałam prowadzić blog, w którym mogłabym dzielić się nie tylko skromnym doświadczeniem związanym ze zdrowiem, urodą, zmianami siebie i przestrzeni, kulturą itp., ale także mówić o rzeczach dla mnie ważnych. O tym, czego doświadczam, czego nie rozumiem, co mnie irytuje, co chciałabym zmienić - czyli po prostu o życiu. Zabrzmiało patetycznie... :)

Tematy wpisów

Nie chciałabym być monotematyczna ani ograniczać się do wąskiej tematyki, bo zbyt dużo rzeczy mnie interesuje, dlatego zapewne znajdziecie tutaj miks wszystkiego. Ale w końcu to ja tu rządzę, prawda? :P Nie mam również zamiaru rozpowszechniać motywacyjnego bełkotu, którego możecie się naczytać do woli w wielu miejscach. Wolę dawać Wam co jakiś czas sympatyczną treść z miłymi dla oka obrazami jako profilaktyczną dawkę piękna (mam nadzieję) przed wszystkim, co przygnębiające.

Pierwszy wpis powinien być krótki i treściwy, więc nie będę na "dzień dobry" zanudzać Was historią mojego życia :D Wszystkiego, co potrzebne, dowiecie się w trakcie naszej wspólnej przygody.

Życzcie nam powodzenia!

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz